Ingen stannar.

jag vet inte hur jag ska börja.vart jag ska börja... jag vet inte hur jag ska förklara hur jag känner mig. jag mår illa av den här konstiga känslan. jag är så trött på allt. men det är hon som får mig att alltid vara stark. Jag bor inte med dig längre och ditt stöd behöver jag mer än någonsin. jag behöver känslan av att jag är i säkerhet. jag vill inte att du ska gå,aldrig. men jag vill/kan imte hindra dig från din dröm och din lycka som i så många år du har väntat på...jag har gett så mycket åt människor att dom tar det för givet. jag är trött på att det ska sluta så som det gör alltid. jag är trött att kärleken eller att deras lekar ska alltid såra mig för att jsg är så dum och tror dom. jag är förbannad på han som jag offrade mycket för behandlar mig som om inget hänt utan att säga varför han stack. Jag är förbannad på HON som ska föreställa familj och kan behandls eller behandlar mig som skit. andvänder mig hela tiden. har hon ingen annan kommer hon till mig behöver hon något kommer hon till mig har hon damp slår hon mig är hon sur tar ut det på mig. hejdå orkar intee så trött på skitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0