Hemma nu.

Har vart en chilliiiiiiiiig daag , har haft utv.samtal och det gick as bra , sen gick jag ,mamma och Angela å handlaaaaaaaaa för imorgon ska vi va ute vid Alby HELA dagen och ha orientering , trevligt trevligt.
Men nu ska jag gå och käka , och om ni vill skaffa pengar eller så kan ni gå in på den här länken och bli medlem,
jag brukar inte tro på att man kan fixa pengar på något av dom dära länkarna men jag provar på det här ...
Fick det här tipset av Miranda :)
Jajaaaaaaaaaaaa... det va allt puss och hej då tills senare dåra :)
En ''prickig korv-bild'' som min syster säger ;
JAG IDAG PÅ SVENSKA LEKTIONEN, hohoahaioaihaoaihoa.

Jag typ älskar dig dupppppppppper mycket ? haha. :* ♥

Kommentarer
Postat av: Alina

åå tack!! =)

2011-10-06 @ 17:10:45
URL: http://alinah.se
Postat av: miranda

♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0