Svaar !

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? No idea
Vad tycker du om kärlek? Sämst men ändå bäst, beror på vem du upplever det med ;)
När kramade du någon sist? Abbeeee :)
Saknar du någon speciell person? Ja :)
Har du svårt för att bli kär? Nej hahaha, eller mjo nuförtiden ja
Är du singel? JAPP :D
När fick du senast en komplimang? idag (a)
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Lite
Hånglat med nån riktigt ful: hahaha TYVÄRR
Hånglat med fler än 50 pers: Men nej :P
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Hmm.. tror inte det :P
Gjort något riktigt dumt? Om jag gjort!
Gjort något du verkligen ångrar? Halva mitt liv!
Åkt ambulans? NEJ :)
Gjort nåt olagligt? aa brår
Fått din mamma att gråta? nej det hoppas jag inte!
Slagit ner någon? Nej bara dragit ner :)
Skämts över dina föräldrar? bara pappa :) aldrig MAMMA!
Sagt jag älskar dig och menat det? JAAAA DÅ!
Tar du droger? NEJ! :O
Dricker du? Nej :)
Vilka kläder sover du i? Underkläder, standard
Vad hatar du verkligen? små kaxiga attityds människor som leker bakom skärmen
Varit kär? ja..
Är du ensam nu? Nej ludde ligger i sängen min lilla bebis <3
Vill du gifta dig? beror på om det är den rätta :)
Vill du ha barn? Inte nu iaf haha!
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Nat!
Såg dig gråta? Minns inte :)
Fick dig att gråta? Han
Du delade en dricka med? Hm, minns inte faktist! :)
Du gick på bio med? Aslam, Natti & Xavier! <3
Skällde på dig? Minns faktist inte ;)  JO ANDREA <3
Sa någonting till dig och vad var det? Manni som sa "hej då" :)
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej <3
Kramat någon? JAA SPIK!
Pussat någon? Nej :(
Köpt någonting? Jaa, maaaat B-)
Sjungit? jaaaaaaaa!!!!!
Saknat någon? halft ;)
JAG HAR:
Digitalkamera? Nej :(
Systemkamera? ska köpa i thailand!
Telefon på rummet? ja :)
Egen dator? OFC B-)
Könssjukdom? NEEE
Bra kompisar? Aaah <3
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? No idea.. ;S
Vad tycker du om kärlek? Både sämst och bästaa , alltså de beror ju på vem man upplever det med..
När kramade du någon sist? Nyss.. ;P
Saknar du någon speciell person? Yes :)
Har du svårt för att bli kär? Neej.. eller jo nu förtiden jo.
Är du singel? JA.
När fick du senast en komplimang? idag (a) (:
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Näe...eller?
Hånglat med nån riktigt ful: hahaha tyvärr..
Hånglat med fler än 50 pers: Men whaaaat?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Hmm..nej tror inte de? ;P
Gjort något riktigt dumt? Om jag har gjort....
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, och kanske tilloch med ett antal gånger.
Åkt ambulans? JA :)
Gjort nåt olagligt? venne
Fått din mamma att gråta? Ja..ångrar.
Slagit ner någon? Kan ha hänt ... ? tror inte de.
Skämts över dina föräldrar? Näe :) eller bara när dom ska överdrivaa feett myckkeee framför folk.. x)
Sagt jag älskar dig och menat det? JAA.
Tar du droger? No way !
Dricker du? Nej :)
Vilka kläder sover du i? Underkläder, eller linne o kortbyxor. AWSOME.
Vad hatar du verkligen? Varför hata när man kan älska ? ;)
Varit kär? ja...
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? aah, vet inte orkar inte ens bry mig om de nu , gör jag de så fine.
Vill du ha barn? Aa.
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Bebisen <3
Såg dig gråta? Minns inte :)
Fick dig att gråta? Han.
Du delade en dricka med? uhm, minns inte.
Du gick på bio med? Alice, Angela&Karro <3
Skällde på dig? Minns inte.
Sa någonting till dig och vad var det? Angela ''säg bara ja och sen skit i det'' :) <3
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? kan ha hänt...
Kramat någon? JAA
Pussat någon? kinden ja :)
Köpt någonting? aaaaa
Sjungit? jaaaaaaaa!!!!!
Saknat någon? klart. alltid.
JAG HAR:
Digitalkamera? Nej :( hahhaha men ska !
Systemkamera? ska fåååååååå .
Telefon på rummet? ja :)
Egen dator? OFC :B
Könssjukdom? HAHHA nej !
Bra kompisar? Klaaaaaart spikat!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Vilken bh storlek har du??

Är du oskuld??

2011-11-22 @ 19:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0