She can't love you , Like I love you...he can never love me The way you can..

Heello !
Sist jag skrev var väl för ca. 3-4 dagar sen ? ...
Men eftersom jag dygnade så blev de helt fail , vart helt död...... men skit samma , idag var det sista prao-dagen..
äntligen, slet sönder mig där ... ouf...
aja, och just nu har vi besök av min systers kompis , men min syster har druckit lite..!hahah skojar nej men hon kollar på tv o dricker cider o så :)
jag har funderat på att fråga om jag kan få en systemkamera? (A) så kan jag ta bilder och så i chile ? ;)
men ... aa....
har inte mycket att skriva.. ska man lägga ut en Vlog ? kommentera eller skriv på facebook/mail eller någonstans ! (: för de flesta skriver mest på min mail och kollar inte så ofta på min mail ...men får börja göra de helt enkelt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0