Jag klarar mig , jag är stark nog för att ta emot mer skit .. just throw it at me.

Hey bloggen !
Har inte bloggat på hundra år känns det som ...men nu gör jag det och tänker inte skriva en hel bok !
Har prao-vecka denna vecka och praoar inne i T-centralen vid ett hotell .... inte alls kul om man börjar 8 varje dag...
Har vart på Twi-day.. för er som inte  vet är det en hel dag som man kollar på The Twilight saga filmerna.... Ja... och det hela började vid 3 och slutade ca. 02.45 :) Trött? haha nej ! Var as taggad och det var kul !
Det tråkiga nu är att jag ska dygna för att kunna ta mig till praoen idag... ska va där om 4 timmar , men ska åka hem ifrån om 3 timmar och om jag somnar om nu kommer jag ej vilja gå ur sängen ...så tackar nej för 'en timmes-sömn'' !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0