Igår o idag;

Holaa...
Som ni vet , har vi (familjen o simonne) firat Angela och sen drog vi till Bollmoraa hallen till Late Show down och det va massa med människor och awsome dansare ! Stöttade på folk som jag inte har sett på ett tag ... Och så såg jag min lilla princessa dansa :* <3
Drog hem sen med A&S As, as , as ,as ... nej skojar. men iaf. vi drog hem gjorde lite snusk saker som ej ska tas upp på bloggen ...;$ <3haha ;)
men iaf. skulle ha träffat D. min bebiis , men kunde inte  -.- menmen....
Och just nu så lyssnar jag på rätt skön musik och ska snart börja med min skönhets grejs ;) hahah nej men ska göra små saker ... ah dör . det är skola imorrn och jag pallar verkligen inte.
Nästa vecka har vi feeeeeeeeet massa med prov också ... not nice.

Men ska börja med mina grejjser och vara awsome ! hah nej men jag lägger ut några bilder från igår när jag har fått de ;) <3
BESOS !


Sjukt suddig bild , men jag igår kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0