Hon sade att hon var en prostituerad prostata.

Dagens nyheter ;
Flicka 14 år, Tyresö''Jag är en bitch''
Alla undrar vilket individ skulle säga något så hemskt om sig ... låt median spridas ut, hon måste ha hjälp.
Hon gillar att visa ''tuttarna'' till sin spegelbild och säga ''Jag är ''sexi'' .
Pskykologen Angela Ramirez säger ; Jag har aldrig sett något liknande, men jag kommer att läka henne , genomatt spruta lavander i hennes näsborrar så att hon skriker som tex. SÖTIS , GULLIG, FÖTTER.
Det slutade med att flickan fick fobi för fötter....
Och frågar alltid ; Vem ska betala 229 spänn för sånt skit ? ' OCh behöver sin tabeltt... drogen som kallas för HALSTABLETTER.
Reporter;Marre den bästa och den mest awsome.
STOCKHOLM,TYRESÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0