Har inte hunnit blogga .

Men jag bloggar ju bara när jag kan ändå !
Okej, jag ska börja med att allt har vart stress , stress ,stress och liiite mycket mer stress ! -.-' men allt löser sig ändå och tar allt som de kommer ...
I måndags så shoppade jag och så fick vi massa med besök :) och igår såååå....... minns jag inte riktigt vad jag gjorde...... skola bara.
och idag så va jag i skolan och fick besök av bästaste gamlaste storebror med sin nya söta flickvän :) <3
och så har jag tvättat lite kläder....
Planerna imorrn blir väl bara att vakna 6.30 på MORGONEN och vara i skolan vid 8 ........... för att göra något prov...
Och sen efterskolan ska jag med bästaste bebbo till John Bauer gymnasiet ...alltså öppet hus ... vet inte än villket gymnasie jag vill gå på ... haha men hittar något bra gymnasie ;)
några bilder ;
Bebisen somna på miig idag medans jag pluggade <3
puss ! haha bebis ansikteeeee <3
Jaja, C'yaaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0