Take a shot for me baby...!

Hey :)
kom hem för en stund sen från min bror ! <3 och vi hade de mysigt osv.osv. :) <3 ah juste idag var det lucia och det var okej :) tills jag brände min hand med fkcing stearin ljuset -.-' men aja skit samma ,dagen har iaf. vart lyckad :)
Vaknade idag klockan 6 fucking på morgonen och på riktigt dåligt humör men det fanns vissa personer som gjorde mig glad , haha ska inte nämna deras namn men dom vet vilka dom är... börja tänka om det som har hänt förut , alltså de ''gamla tiderna'' , samtidigt jag fixar mig osv. och leer för mig själv och små skrattar. shit asso, allt förändras bara på ett par månader.
men om det förflutna bestämmer sig för att stanna som ett minne så varsågod , men jag tackar inte nej för så fina dagar bara , haha.
Just nu så lyssnar man på Drake's nya album och tar de chill !
bjuder på två sköna låtar och några bilder!
haha lite blandade bilder men aja , och en av mina favoriter ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0