svar på frågor;

Lina; Vad gjorde du i somras ?
hej, eh haha ja jag umgicks med vänner och träffade vissa personer jag inte hade träffat på länge och reste till Spanien i typ en månad ...:)
Anonym; Varför åkte du till Spanien ? skit najs blogg btw.
ja, jag åkte väl för att jag ville :) men igentligen skulle jag stanna här i Sverige och umgås med mitt ex men sen blev allt knaz så jag åkte väl ändå ? :P tack !
M.korv; hihihih hääj bebi! när får man se dig igen? och vem va killen du va med förut när vi träffades ?! :O
haha heeeeeeej amor !!! jaa de vet jag inte vi tar de via chatten sen ;) haha en kompis :O :) <3
J. ; ditt nummer -.-' ? och svara på sms tontita.
haha smsar dig baby boy ! hahahah ! jaaaaaaa jag svara ju ........ ! (...) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0