Sensual.

HEY ! eftersom det har vart jul osv. så har jag inte haft tid att blogga , fick massor av fina presenter och hade en underbar dag/kväll/natt :) <3
Nu ska man börja tagga till Ny år och sen fixa grejerna till Chile :)
Igår åkte jag och Hanna till Haninge Centrum och köpte as många grejjer och åt på Taco Bar ! :)
uhm... jag och hanna satt och väntade på Taco Bar och väntade på att vi skulle få vår mat serverad och så kommer en servitör bakom mig och skrämer mig så att jag skriker som ett jävla as ! pinsamt men det var ju hans fel :)
Okej det är väl allt för idag ? bloggar kanske senare om jag inte går ut :) <3 ÄR helt ensam med Angela hemma och vi ska äta tacos idag med ..... omg................ hahha :) men vi hörs iaf. ! lovar att blogga ! ;D
Bilder & Låtar ;
Ska ni hata mig nu ? :) Cause i don't give a fuck ifall ni gör de :) Hos latii <3
jag igår , sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: anonym

hej, du har en bra blogg :) du är skit fin <3 :)

2011-12-29 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0