Okej,

Det här har hänt ; har vart i skolan och pluggat och i lördags så va jag hemma med min bror och Alice och så kommer Min älskling helt sådär, utan att jag visste om det och jag blev helt jävla ... jag vet inte... haha :) <3 men sen kom han till mig igen i söndags och idag och vi har myst osv. :) <3
imorgon så är det ''hobbydagen'' en dag då man får göra de man vill , inga lektioner man får välja vad man vill göra , och sen så slutar jag och jag tror att jag ska vara med min älskling sista dagen för om 2 dar åker han och firar jul och massa annat med sin familj .. :( <3 haah men vi ses ändå sen :) <3 ....
nu ska jag avsluta min inlämning och sen ta det lungt ! :D <3
puss !
Älskar dig min bitch ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0