Home alone...

Hej igen.. hah, okej rukbriken säger allt ...... -.-' okej är inte hemma HELT själv utan bara med Angela och Ale&Alice kommer säkert vid 6 tiden eller 7 ? jag vet inte riktigt men från och med idag kommer vi att ha hela huset för oss själva , utan småbarnen ! men jag ska erkänna något .. jag saknar deras oljud och allt ... kom hem idag efter att ha varit hos min näst äldsta syster och kollat på julpynt och jag serverade lunch till mig och Angela och första gången sen vi flyttade hit har det varit knäppt tyst under vår ''lunch-tid'' ...
haha, aja jag,Angela och francis (min näst äldsta syster) skulle kolla om vi hade våra andra julpynt grejser är men dom var inte hos henne så vi har inte så mycket jul pynt -.-' men granen är uppe och massa med andra saker med !
Nu ska jag ta de lungt och kolla på film så vi hörs snart !
puss !
saknar er redan nu -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0