Gårdagen;

Ja, vad ska man säga ? Jag trodde allt skulle gå snabbt och slippa all dramaaa menmen, om man ska fixa grejjer till 'små' och som blir oroliga om man inte är där om 1 min. så får dom utbrott så blir allt kaos och jag+ mina humörsvängningar = kaos.
aja,allt blev iaf. lyckad skulle kolla förbi lillen och kolla hur de gick , haha najnaj, det gick inte ihop asso , klagomål och massa skit ... skulle hämta Mr.M och hans vänner , men haha d' kom en hel flock och trodde dom verkligen skulle få komma förbi porten? haha naaaaaaaa ah ! Vi skulle rulla mot angie och där va resten av mina gullnöttar ;) <3
Aja, Mr.M vet jag inte vart dom tog vägen sen (?) , men iaf. vi hade kul igår kväll :)
det här är sista helgen min älskadeeeeeee storasyster och sin man plus sina barn är här i sverigeee, sen så åker dom iväg till Chile... men jag träffar dom sen när jag åker till Chile :)
Aja, de va allt , C'ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0