asopfjdsgfd.

hihi, hey :))))))))))))
shit jag orkar inte berätta allt som har hänt i helgen men jag säger bara ; lördags; va med Latifa , Angela, osv.osv.osv. .............. och sen drog vi hem till Latifa och hon skulle snacka med Nick så han kom dit med och han stanna , sen skulle Kalkon (alex) komma och så satt vi och chillade och snacka ..... sen drog vi ut en stund sen gick vi hem till Lati igen och haha hade de chill........ :)
dagen efter vaknade jag av ett konstigt ljud men vågade inte kolla :$ haha , men iaf. de va bara Alex som hade vaknat och han skulle iväg till en konsert och vi satt en stund och kolla på tv och chillade :) sen myste jag me mina asopfjdsgfd. hahaha mina babysar och de va najs. <3
kom hem och vi skulle få massa med besök och drog ut igen till lati och vi handla osv,osv. drog hem och kom inte för så länge sen! och nu ska jag ha miiiispiis med familjen , (mys pys).

Jag vet inte om du läser det här..men iallafall..tack,du är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0